BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

11 Julai 2010

Naked: Should we allow it or not???

salam. Akhirnya aku membuat post baru. Sbnarnye aku ngah pnat nih sbb bru blek dr stadium cheras, kne buat latihan human grafik utk kejohanan sklh2 sukan asean ari slase nih. Dr lps sbuh smpi ptg. Agak pnat la gak. Dh la aku blek tu naik bas yg xde air con. Perrhh.. So, dh smpi kt bilik nih, planning nk tdo lps isyak. So, blh tgk final world cup nt. huhu.. Ntah npe plak ari ni aku rjin nk bce akhbar on9. So, aku bkak la utusan. Mse tu, aku jmpe seorg pak cik nih. Ni gmbr dye.



hmm.. hangpa knal x ngan dia nih? Nama dia, Datuk Nooh Gadut, adviser agama johor. Dia diminta la oleh wartwan utk ulas psl adegan bogel dlm filem ... dlm botol tuh. Sng jek dia ckp, ble iman xde, malu pun hilg. Dia jgak minx pelakon tu iaitu arja lee utk bertaubat nasuha cpt2.

nk tau x, pd pndgn aku, beza filem kte ngan barat cme xde adegan seks dan yg 'berknaan' jek. Yg lain, kte dh terlalu menghampiri filem brt. plg jelas, cerita jalang.



ntah ape la motif dia buat filem ni. Bazir duit jek.Plg truk skli, bhagian 18sx pun
dia tygkn.(aku cme tgk trailer dia je ea, xtgk cte ni btol2) btol x ckp aku psl beza td? ni pndgn aku sndri la. msing2 ade pndgn msing2 kn. ok, kembali kpd topik asal. sbnarnye korg nih knal x ngan arja lee? meh aku tunjuk muka dia..



BERTUKAR!!!;P



KORG TGK MAMAT NIH.. Agak tough la gak bdn. Blh la thn nsem. Aku rse kn, klu dia x terlibat dlm kontroversi nih, msti agak ramai gak minah yg minat. Ok la. Aku x prejudis sgt dgn lakonan dia tu. Yg aku x puas ati, kne msti BOGEL??? nk kate xpandai(aku x ske mencarut), dia sndri blaja smpi kt universiti. Mmg btol la pepatah arab. ade ilmu tu klu x amal mcm pkok tanpa buah. Sia2!!! ble ditanya alasan npe dia berbogel, nk menghayati watak. hahaha. tu alasan plg lwk pena aku dgr klu nk hayati pun, x perlu bogel la. Director filem tu dh offer dh pakai sluar pendek tp dia sndri yg nk bogel. Mcm mne???



ni la hasilnyer.. nseb bek dia dlm glap. Klu x, eyarrkk.. Geli btol. Dan tmbh lg aku kcwa dgn skap sbhagian org yg puji keberanian dia. Ni cme menggalakkan bnde2 cmni ade la. Dh la SBHAGIAN di msyarakat kte ni konon2 jek sensitif. Nk bukti? Blh jek.

1.

Tgk sazzy falak nih. Berbikini. Pastu, jd isu. Alasan dia, ngah honey moon ngan suami. Whai sazzy falak, sye tau la awk tu cun. Tp igt la, awk tu org islam. Ble rye, cbuk nk rye. Tp jge la aurat tu. Ble dh kontroversi, dia minx maaf. Lps tu, trus tenggelam isu nih.

2.

Asyraf Sinclair ngah bercium ngan isteri dia. Tp mse kejadian ni, diorg blom kawin lg ok? Nk tau ape alasan asyraf, kami btol2 dilamun cinta. Then, trus x dgr lg psl nih.

Sbnarnye byk lg peristiwa cmni jd. Rsenye korg pun tau, cme mybe x prsn jek. Ni la kenyataan masyarakat kte. Cme tau mrh dan protes tp mne tindakan???? Aku percye klu kes si arja lee ni x diambil tindakan, rsenyer sebulan nt dh x dgr dh psl nih.Ble org2 yg terlibat dlm kontroversi terutamanya artis, dgn mudah msyarakat maafkan. Dan aku percye dgn mudah diorg ni ulang ape yg diorg buat dan dgn mudah jgak sbhagian msyarakat tiru ape yg diorg buat. Semoga kte x turut terlibat. Nauzubillah..

Rsenyer tu je kot post aku kali nih. Bkn niat kt ati nk kutuk sape2, cme nk tunjuk ape yg tgh jd kt msyarakat kte skrg. Aku sndri pun manusia yg penuh kekurgan. So, sme2 la kte muhasabah diri. InsyAllah..

0 ulasan: